Нотатник ідеальних батьків
Нотатник
ідеальних
батьків
Анкета «Ми і наші діти»
- Склад вашої сім'ї.
- Якому дозвіллю ви надаєте перевагу?
а) заняттям спортом;
б) відвідуванню кіно і театру;
в) читанню книг;
г) відвідуванню кав'ярні, ресторанів;
ґ) застольним зустрічам із друзями;
д) перегляду телепередач;
е)відвідуванню змагань, матчів;
є)відпочинку у родинному колі;
3. Як часто ви проводите дозвілля зі своїми дітьми?
а) щодня;
б) щосуботи;
в) щонеділі;
г) ніколи;
ґ)інколи;
д) під час відпустки;
е) при першій негоді.
- Яку сферу трудової діяльності ви б рекомендували для своєї дитини?
- Яку суму кишенькових грошей, на ваш погляд, повинен мати син (донька)?
- Які стосунки у вашій сім'ї?
а) дуже добрі;
б) добрі;
в) не дуже добрі;
г) погані.
7. Які стосунки особисто у вас із сином (донькою)?
а) довірливі;
б) спокійні;
в) напружені;
г) конфліктні.
8. Як часто ваша сім'я збирається разом.?
а) щодня;
б) щонеділі;
в) зрідка;
г) під час сімейних свят;
ґ) на дачі;
д) під час відпустки.
9. Чи знаєте ви, яку громадську роботу виконує ваш син
(донька) у школі?
- Яку громадсько-педагогічну роботу ви виконуєте в школі?
- Як часто ви буваєте у школі, де вчаться ваші діти?
- Які труднощі ви відчуваєте у вихованні дітей?
а) діти вас не розуміють;
б) діти не беруть до уваги ваших вимог;
в) вам не вистачає часу на спілкування з дітьми;
г) не знаєте, як діяти в тому чи іншому випадку;
ґ) не знаєте, як реалізувати рекомендації вчителів;
д) діти роблять все на зло;
е) не можете знайти спільної мови з учителями.
13. Хто, на вашу думку, має найбільше піклуватися про виховання дітей?
а) сім'я;
б) громадські організації;
в) школа;
г) вулиця
ґ) трудові колективи;
д) учнівські колективи;
е) друзі учня.
- Перелічіть трудові обов'язки вашого сина (доньки).
- З яких питань діти розмовляють з вами відверто? Як часто?
- Чи цікавляться діти вашою роботою?
- Чи достатньо вашого педагогічного кругозору для виховання власних дітей?
а) так;
б) ні
- За що цінують вашого сина (доньку) його друзі і знайомі?
- Чи знаєте ви імена друзів та знайомих вашого сина (доньки)?
- Чи бере ваша дитина участь у плануванні вашого сімейного бюджету?
- Чи впевнені ви у тому, що ваша дитина легко адаптується до «важкого» періоду переходу до дорослості?
а) так;
б) є певні сумніви;
в) важко сказати.
22. Чи знаєте ви, де в даний час знаходиться ваша дитина?
а) знаю;
б) можу здогадуватися;
в) не знаю.
Анкета
«Школа у житті наших дітей»
- Що головне для вас у школі?
- До чого має підготувати школа?
а) до самостійного життя;
б) продовження навчання;
в) активного суспільного життя;
г) здорового способу життя;
ґ) взаєморозуміння та співпраці з іншими;
д) професійної діяльності;
е)сімейного життя.
- Скільки часу діти мають бути у школі?
- Які у вас відносини зі школою?
а) партнерські;
б) ви відчуваєте тиск на себе;
в) ви впливаєте на школу;
г) ви виступаєте консультантом;
ґ) інше.
- Чим ви можете допомогти школі?
- Які завдання вирішує школа? Назвіть головні. Чи готові ви взяти участь у створенні необхідних програм, плануванні?
- Що таке «гарний учитель»?
- Що таке «гарний класний керівник»?
- Що таке «гарна школа»?
Тренінг «Здоров'я наших дітей»
I. Анкетування
1. Що найбільше турбує вашу сім'ю?
а) здоров'я дітей;
б) рівень навчання;
в) настрій дитини та причини його зміни;
г) небажання дитини брати участь у житті сім'ї.
2. Чи виконує ваша дитина ранкову гімнастику?
а) так;
б) ні;
в) інколи;
г) вважаю, що виконувати ранкові вправи не обов'язково.
3. Чи загартовується ваша дитина?
а) так;
б) ні;
в) інколи;
г) це зайве.
4. Чи снідає ваша дитина?
а) так;
б) ні;
в) інколи.
- Скільки часу ваша дитина гуляє в будній день? У вихідні?
- Чим ваша дитина добирається до школи, скільки витрачає часу на дорогу?
- Чи відвідує ваша дитина спортивні секції? Скільки разів на тиждень?
- Чим ще займається ваша дитина (гуртки, клуби)? Як часто проходять заняття?
9. Скільки часу займає виконання домашнього завдання?
10. Чи займається ваша дитина з окремих предметів додатково?
11. Скільки часу витрачає на перегляд телепередач?
- Чи витрачає час на ігри (телефонні, комп'ютерні тощо)?
- Як ваша дитина відпочиває?
- Які скарги на здоров'я бувають?
а) головний біль;
б)запаморочення;
в) розлад сну;
г)нервові зриви;
ґ) біль у спині.
Анкета «Сімейні традиції»
I. Дайте відповіді на запитання.
- Як часто ваша сім'я збирається разом?
- Чим ви займаєтеся разом? (Ходите до кінотеатру, у похід, виїжджаєте на дачу, читаєте книги, розв'язуєте кросворди, співаєте, гуляєте містом тощо.)
- Які традиції є у вашій сім'ї? Хто їх започаткував?
- Чи є у вас фото- та відеоспогади? Чи систематично ви їх збираєте?
- Як ваша дитина ставиться до сімейних традицій?
II. Підкресліть або допишіть необхідне.
- Ваша сім'я — це
- До ваших сімейних традицій належать: а) дні народження;
б) загальновідомі свята (Новий рік, Перше травня, Восьме березня тощо);
в) відвідування шкільних свят;
г) гостини у родичів;
ґ) виготовлення необхідних для сім'ї речей;
д) ведення фотоальбомів;
е) проведення Дня сім'ї;
є) недільні обіди;
ж) сімейна рада;
з) інше.
3. Захоплення членів сім'ї:
а) домашні тварини;
б) квіти;
в) рибальство;
г) садівництво;
ґ) шиття;
д) в'язання;
е)вишивання;
є) колекціонування;
ж) співи;
з) ігри в шахи;
и) малювання;
і) відвідування концертів;
ї) інше.
- Яке із захоплень підтримує ваша дитина?
- Що з домашніх справ ви виконуєте разом?
а) прибирання квартири;
б) роботу на дачі;
в) догляд за тваринами;
г) інше.
- Чи збираєтеся ви на сімейні ради?
- Чи готуєте ви поздоровлення іншим членам родини?
Анкета
- Чи ходите ви з дитиною у походи?
- Як обираєте маршрут?
- У якому складі вирушаєте у похід?
- Чи бере участь дитина у підготовці?
- Чи складає план дій?
- Чим займаєтеся у поході (на природі)?
- Які навички, необхідні у поході, є у вас?
- Які навички, необхідні у поході, є у вашої дитини?
- Як ви вважаєте, чи може бути корисним колективний похід дітей та батьків нашого класу?
- Чим ви хотіли б зайнятися у поході? (Спортивними змаганнями, інтелектуальними іграми, пішим переходом.)
- Яку допомогу ви готові надати класу при підготовці до такого виду відпочинку?
- Чи маєте ви якесь спорядження?
Опитувальний аркуш «Ми і школа»
- Чи з радістю ваша дитина йде до школи?
- З яких предметів виникає більше труднощів? Чому?
- Скільки часу ваша дитина витрачає на підготовку до уроків?
- Чим захоплюється у вільний час?
- Які предмети вивчає із задоволенням?
- Чи допомагає молодшим у сім'ї"(якщо вони є)?
- Чи знаходить взаєморозуміння з класним керівником, учителями?
- Чи задовольняють вас батьківські збори?
- Яку реальну допомогу надає вам школа?
|