Вівторок, 16.04.2024, 10:02Вітаю Вас Гість | RSS
Досягаючи вершин!
Сайт класного керівника
Зайцева Сергія Володимировича
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нотатник успішного учня


 

 

НОТАТНИК

УСПІШНОГО УЧНЯ

 

 

 

 

 

 

Анкета «Мої захоплення»

  1. Чим тобі подобається займатися у вільний час?
  2. Чи багато у тебе друзів? Хто вони (якщо це не секрет)?
  3. Чи любиш ти читати? Які книги справили на тебе найсильніше враження?
  4. Скільки часу ти проводиш біля телевізора, твої улюблені те­лепередачі?
  5. Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся якимось видом спорту?
  6. Які гуртки (секції) ти відвідуєш, хотів би відвідувати?
  1. Які доручення хотів би мати в класі?
  2. Які цікаві справи пропонуєш провести у цьому навчальному році?

 

 

Анкета «Читач — підліток»

  1. У які бібліотеки ти записаний?
  2. Чи є у тебе домашня бібліотека?
  3. Яку книжку ти зараз читаєш?
  4. Хто твій улюблений герой?
  5. Яких сучасних юнацьких письменників ти знаєш?
  6. Як ти ставишся до читання? (Любиш читати, не любиш, тебе потрібно примушувати читати, байдужий до читання.)
  7. Чи подобається читати твоїм батькам?
  8. Які періодичні видання (газети, журнали) читають твої батьки?
  9. Чи бувають у вас сімейні читання вголос?
  1. Про що ти любиш читати?
  2. Якби ти був письменником, про що ти писав би?

 

 

                  

  Анкета «Я учень»

 Допиши запропоновані речення.

  1. Я думаю, що гарний учень — це той, хто
  2. Я думаю, що поганий учень — це той, хто
  3. Найбільше я люблю, коли учитель
  4. Найбільше я не люблю, коли учитель
  5. Найбільше мені подобається школа за те, що
  6. Я не люблю школу за те, що
  7. Я радію, коли у школі
  8. Я боюся, коли у школі
  9. Я не хотів би, щоб у школі
  1. Коли я був маленьким, я думав, що у школі
  2. Коли я неуважний на уроці, я
  3. Коли я не розумію що-небудь на уроці, я
  4. Якщо я що-небудь не розумію при виконанні домашнього завдання, я
  5. Я завжди можу перевірити, чи правильно я
  6. Я ніколи не можу визначити, чи правильно я
  7. Якщо мені що-небудь необхідно запам'ятати, я
  8. Мені завжди цікаво, коли на уроці
  9. Мені завжди не цікаво, коли на уроці
  10. Я хотів би, щоб у школі завжди

 

 

Анкета «Моє навчання»

Підкресли або допиши необхідне.

1. Навчатися у школі мені:

а) цікаво;

б) не цікаво.

  1. Мої улюблені предмети — це....
  2. Виконуючи самостійну роботу, я:

    а)   відразу беруся до справи, працюю завжди швидко;

   б)   спочатку намагаюся зрозуміти завдання, старанно його обмірковую, а потім дію без вагань, швидко;

  в) дуже довго міркую, як краще вчинити, почуваюся невпевнено;

  г) завжди хвилююся, тому що

  ґ) почуваю себе завжди спокійно, тому що

4.   Найчастіше я:

а) не розумію мети роботи;

б) не розумію завдання;

в) не знаю, як його виконувати;

г)   не вмію контролювати хід своєї роботи;

д) не знаю, як перевірити результат;

е) не вмію правильно розподілити час.

5. Я дуже ціную допомогу вчителів, товаришів. (Так, ні).

6. Якби я був учителем, то таким учням, як я, допоміг ось у чому

 

 

 

Анкета «Моя сім'я»

І. Дати відповіді на запропоновані запитання.

  1. Хто приділяє тобі найбільше уваги в сім'ї?
  2. Кому з рідних ти найчастіше розказуєш про шкільне жит­тя?
  3. Чи розкриваєш ти мамі свої таємниці? Чи можеш з нею спілкуватися як із другом?
  4. Чи карають тебе вдома? Яким чином?
  5. Чи вважаєш ти своїх батьків справедливими?
  6. Що тебе засмучує у стосунках з батьками?

              II. Доповни речення.

  1. Найбільше я боюся
  2. Найбільше мені не подобається в собі
  3. Мені сумно, коли
  4. Я хотів би бути більш 
  5. Коли-небудь я сподіваюся
  6. Я відчуваю труднощі
  7. Найбільше мене хвилює
  8. П'ять найбільших неприємностей у моєму житті
  9. Мені потрібна допомога, коли
  1. Найщасливіша хвилина в моєму житті
  2. Я почуваю себе щасливим, коли
  3. П'ять найрадісніших подій у моєму житті

 

 

Анкета «Ти і твій клас»

1. Чи подобається тобі твій клас? Підкресли одну із запропонованих відповідей:

а)     так;

б)    частіше так, інколи ні;

в)    важко сказати (і так, і ні);

г)     частіше ні, інколи так;

д)    ні.

  1. Що тобі подобається в класі найбільше?
  2. Що тобі не подобається в твоєму класі?

4.    Якби ти став класним керівником, то які зміни вніс би в життя класу?

5. Оціни, будь ласка, відносини між учнями у твоєму класі.
З цією метою підкресли одну із запропонованих відповідей:

а)    наш клас дружний і згуртований; .

б)    наш клас дружний;

в)    учні не сваряться, але кожен існує сам по собі;

г)     учні інколи сваряться, але в цілому клас не конфліктний;

д)    клас недружний, часто виникають сварки;.

е)    наш клас дуже недружний, важко навчатися в такому класі.

 

 

Анкета «Хто твій друг»

Поміркуй над питанням: хто твої друзі. Ними можуть бути бать­ко, мати, брат, сестра, бабуся, дідусь, інші родичі, сусіди, знайомий хлопець, дівчина, однокласник, однокласниця, товариш по гуртку, секції, клубу, приятель із твоєї компанії, класний керів­ник, інший учитель, керівник гуртка, секції. А тепер поміркуй і дай відповіді на питання.

  1.  Хто вміє правильно оцінити твої вчинки?
  2.  Хто може вказати на твої недоліки і до чиєї думки ти при­слухаєшся?
  3. З ким ти порадишся, перш ніж прийняти яке-небудь важли­ве для тебе рішення?
  4.  Як ти вважаєш, хто з твоїх друзів може легко подружитися з твоїми однокласниками?
  5.  На кого тобі хочеться бути схожим?
  6. Твоє захоплення у вільний від навчання час?
  7.  Дай характеристику своїм стосункам із друзями:

а)  дуже гарні;

б)  гарні;

в)  залежать від обставин;

г)  погані;

д)  дуже погані.

8.  Як ти визначиш свій статус серед друзів:

а)  людина, яку розуміють і поважають;

б)  людина, яку постійно чекають;

в)  людина, яка вимушена підкоритися;

г)  людина, яку ніхто не розуміє і не любить;

д)  людина, яка тиранить усіх навкруги;

е)  людина, яка допомагає вирішенню проблем.

9. Чи вважаєш ти, що твої друзі до кінця відверті з тобою?

а)  так;

б)  ні;

в)  важко сказати.

10. Назви три свої найбільші бажання.

 

 

 

Тест «Чи вмієш ти спілкуватися»

  1. Чи багато в тебе друзів?
  2. Чи довго тебе бентежить почуття кривди, якої тобі завда­ли?
  3. Чи прагнеш ти до нових знайомств із різними людьми?
  4. Чи правда, що тобі приємніше читати книгу, ніж займатися будь-яким іншим заняттям, спілкуватися з людьми?
  5. Чи легко ти встановлюєш контакти з людьми, значно стар­шими за віком?
  6. Чи важко тобі спілкуватися у новому колективі?
  7. Чи легко ти встановлюєш контакти з незнайомими людьми?
  8. Чи легко ти освоюєшся в новому колективі?
  9. Чи прагнеш ти будь-що познайомитися з новою людиною?
  1. Чи дратують тебе оточуючі, чи часто прагнеш побути на са­моті?
  2. Чи подобається тобі постійно бути серед людей?
  3. Чи відчуваєш ти себе незручно, якщо доводиться виявляти ініціативу, щоб познайомитися з новою людиною?
  4. Чи любиш ти брати участь у колективних іграх?
  5. Чи справді почуваєшся незручно серед незнайомих людей?
  6. Чи вважаєш ти, що не завдаси особливого клопоту, якщо створиш конфліктну атмосферу в малознайомій для тебе компанії?
  7. Чи прагнеш обмежити коло знайомих невеликою кількістю людей?
  8. Почуваєш ти себе невимушено, коли потрапляєш у незнайо­му компанію?
  9. Чи правда, що ти почуваєшся досить впевнено і спокійно, коли доводиться говорити що-небудь невеликій групі лю­дей?
  10. Чи багато у тебе друзів?
  11. Чи ти бентежишся, коли до тебе звертаються малознайомі люди?

 

 

 

Анкета «Моральні пріоритети»

 Закінчи речення. Добро — це....

Зло — це....

Підлість — це....

Совість — це....

Ненависть — це ....

Нахабство — це ....

Дружба — це ....

Порядність — це ....

Ворожість — це ....

Право — це....

Чесність — це ....

Обов'язки — це ....

Хитрість — це ....

 

Тест «Ранжування понять»

Розташуй поняття за ступенем значущості.

Друзі.

Професія.

Сім'я.

Багатство.

Здоров'я.

Спілкування.

Батьківщина.

Гроші.

Квартира.

Любов.

Талант.

Здібності.                  

 

 

Соціометрична анкета

«Самохарактеристика учня»

  1. Прізвище, ім'я.
  2. Чи задоволений ти самим собою? (Так, ні.)
  3. Як, на твою думку, ставляться до тебе в класі?
  4. Чи перейшов би ти до іншого класу, якби у тебе з'явилася така нагода? (Так, ні.)
  5. Що ти цінуєш понад усе у своєму характері? Якщо можеш, назви.

 

 

Малювальний тест

«Мій клас і я в ньому»

 

Намалюй учнів свого класу, використовуючи чорний, коричне­вий, синій та червоний олівці.

Чорним та коричневим малюй тих, до кого ставишся не дуже гарно, синім та червоним — до кого при­хильно.

Намалюй також себе, колір і розмір малюнка обери самостійно.

 

 

Анкета для учня «Ти і твої батьки»

  1. Який склад твоєї сім'ї?
  2. Чи пишаєшся ти своїми батьками? а) так; б) частково; в) іноді.
  3. Як ти проводиш своє дозвілля? а) займаюсь спортом (у секції);

б)  відвідую кіно чи театр;

в)   читаю художню та іншу літературу;

г)   займаюся у музичній школі;

ґ)   дивлюся телепередачі;

 д)    спілкуюсь з друзями;

4. Як ти проводиш вільний час із батьками?

а) відвідуємо кінотеатр;

б)  ходимо в театр;

в) відвідуємо виставки, музеї;

г) разом виїжджаємо за місто;

ґ) працюємо на дачній ділянці;

д) їдемо до родичів у село;

е) не проводимо вільний час разом.

5. Як часто ти проводиш своє дозвілля разом із батьками?

а) один раз на тиждень;

б)  один раз на два-три тижні;

в) один раз на місяць;

г) один раз на півроку;

ґ) майже завжди;                     

д) ніколи.

6. Чому ти не проводиш дозвілля з батьками?

а) нецікаво;

б)  не маю вільного часу;

в) батьки не мають вільного часу;

г) вільний час батьків не збігається з моїм.

7. Які стосунки між батьками?

а) дружні;

б)  напружені;

в) конфліктні;

г) не хочу говорити.

8. Які стосунки у тебе з батьками?

а) дуже добрі;

б)  довірливі;

в) напружені;

г) конфліктні.

9. Чи подобається тобі у колі твоїх батьків?

а) так;

б)  ні;

в) не завжди;

г) не знаю.

10. Чи ділишся ти зі своїми батьками проблемами, радощами, невдачами?

а) так;

б) ні;

в)назавжди.

11. Чи розуміють тебе батьки?

а) повністю;

б)  частково;

в) не розуміють.

12. Скільки часу в тебе лишається на дозвілля?

а) достатньо;

б) мало;

в) не лишається;

г) не знаю, куди подіти.

13. Що найбільше подобається робити на дозвіллі?

а) спілкуватися з батьками;.

б) прогулюватися;

в) проводити час із друзями;

г) займатися спортом;

ґ) слухати музику;

д) займатися технікою;

е) відвідувати кіно і театри;

є) читати;

ж)   дивитися телепередачі;

з) грати в комп'ютерні ігри; и) танцювати.

14. Чи допомагаєш ти батькам, старшим членам сім'ї?

а) так;

б) іноді;

в) ні;

г) немає потреби.

15. Чи береш участь у плануванні сімейного бюджету?

а) так;

б) іноді;

в) ні;   

г) не хочу втручатися.

16. Чи хотів би ти виховувати своїх дітей так, як тебе виховують твої батьки?

а) так;

б) частково;

в) ні;

г) з певними змінами.

17. Чи знаєш ти, яку роботу виконують твої батьки?

а) так;

б) ні;

в) не виконують;

18. Чи є у твоїй сім'ї власні традиції?

а) так;

б) ні;

в) деякі.

  1. Які члени сім'ї користуються в тебе незаперечним автори­тетом?
  2. Кому в сім'ї належить вирішальний голос?
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples