План роботи класного керівника на 2014-2015 (ІІ частина)
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання
|
Грудень
|
Дата
|
Ставлення до суспільства і держави
|
Година спілкування «Символи
|
|
України».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до людей
|
Виховна година «Я зичу вам доброго
|
|
дня».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до природи
|
Виховна година « У природі – в ріднім
|
|
домі».
|
|
Вікторина «Рослини мандрівники».
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до мистецтва
|
Театральне дійство «Різдвяний
|
|
калейдоскоп».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Виховна година « Я – за здоровий
|
|
спосіб життя».
|
|
|
|
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
1
|
Індивідуальні бесіди про закінчення півріччя.
|
2
|
Індивідуальні бесіди про роботу і поведінку на
|
|
канікулах.
|
3
|
Анкетування «У чому сенс життя і щастя людини».
|
VI. Робота з батьками
1
|
Батьківські збори.
|
2
|
Індивідуальні бесіди з батьками Олефір Анни.
|
3
|
Індивідуальні бесіди з батьками Лісняк Юлії.
|
4
|
Інформування про успішність і поведінку учнів.
|
VII. Заходи із збереження здоров’я і життя
1
|
Бесіда «Перебігання дороги – ворог. Особливо взимку».
|
2
|
Бесіда про вибухонебезпечні речовини.
|
3
|
Бесіда з протипожежної безпеки та безпечного
|
|
користування газом.
|
4
|
Відвідування уроків фізичного виховання.
|
II ПІВРІЧЧЯ
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання
|
Січень
|
Дата
|
Ставлення до людей
|
Ігрова програма «Скарбничка
|
|
мудрості».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
Виховна година «У світі цікавих
|
|
професій».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до мистецтва
|
Година спілкування «Люби музику,
|
|
вона облагороджує думки і почуття».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Виховна година «Умій брати від
|
|
бабусі й дідуся мудрість життя».
|
|
|
|
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
1
|
Індивідуальні бесіди про початок семестру, успішність
|
|
у новому семестрі.
|
2
|
Індивідуальні бесіди з учнями про доручення в класі.
|
3
|
Анкетування щодо визначення рівня відповідальності за
|
|
доручену справу.
|
VI. Робота з батьками
1
|
Батьківські збори.
|
2
|
Індивідуальні бесіди з батьками Скубік Світлани.
|
3
|
Індивідуальні бесіди з батьками Глупова Микити.
|
4
|
Інформування про успішність і поведінку учнів.
|
VII. Заходи із збереження здоров’я і життя
1
|
Бесіда про профілактику захворювань в зимовий період.
|
2
|
Бесіда «Перехрестя та їх види».
|
3
|
Бесіда «Правила поведінки під час пожеж».
|
4
|
Відвідування уроків фізичного виховання.
|
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання
|
Лютий
|
Дата
|
Ставлення до суспільства і держави
|
Розважально-пізнавальне шоу «Я
|
|
люблю Україну».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до людей
|
Виховна година «Людина починається
|
|
з добра».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до природи
|
Екологічний аукціон «Хто природу не
|
|
тривожить, тому вона допоможе».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
Виховна година «Професії наших
|
|
батьків».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до мистецтва
|
КТС «Світ моїх захоплень».
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Виховна година «Алкоголь та його
|
|
наслідки».
|
|
|
|
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
1
|
Індивідуальні бесіди про виконання домашнього
|
|
завдання.
|
2
|
Індивідуальні бесіди про дотримання особистої гігієни.
|
3
|
Індивідуальні бесіди про культуру спілкування.
|
4
|
Анкетування щодо виявлення стосунків у колективі.
|
VI. Робота з батьками
1
|
Індивідуальні бесіди з батьками Кощеєва Захара.
|
2
|
Індивідуальні бесіди з батьками Клочка Олександра.
|
3
|
Інформування про успішність і поведінку учнів.
|
VII. Заходи із збереження здоров’я і життя
1
|
Бесіда «Перша допомога при переохолодженні».
|
2
|
Бесіда «Чистота і затишок поруч живуть».
|
3
|
Бесіда «Дороги у мікрорайоні школи».
|
4
|
Відвідування уроків фізичного виховання.
|
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання
|
Березень
|
Дата
|
Ставлення до суспільства і держави
|
Телепроект «Шукачі. Т. Г. Шевченко».
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до людей
|
Виховна година « У моєї мами серце
|
|
золоте».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до природи
|
Художня галерея «Флористика».
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
Фотоколаж «Моя майбутня професія».
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до мистецтва
|
Виховна година «Народні ремесла».
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Вікторина «Мовний аукціон».
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
1
|
Індивідуальні бесіди про поведінку учнів в позаурочний
|
|
час.
|
2
|
Індивідуальні бесіди з учнями про поведінку на весняних
|
|
канікулах.
|
3
|
Індивідуальні бесіди про особисту гігієну.
|
4
|
Анкетування щодо виявлення рівня сформованості
|
|
морально-духовних і естетичних якостей.
|
VI. Робота з батьками
1
|
Індивідуальні бесіди з бабусею Канюки Максима.
|
2
|
Індивідуальні бесіди з батьками Бутенко Євгенії.
|
3
|
Інформування про успішність і поведінку учнів.
|
VII. Заходи із збереження здоров’я і життя
1
|
Бесіда «Не спалюй своє майбутнє».
|
2
|
Бесіда «Безпека велосипедиста».
|
3
|
Тренінг «Основні види вогнегасників».
|
4
|
Відвідування уроків фізичного виховання.
|
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання
|
Квітень
|
Дата
|
Ставлення до суспільства і держави
|
Виховна година «Дзвони Чорнобиля».
|
|
Фотоколаж «Гоголівські місця на
|
|
Полтавщині».
|
|
|
|
Ставлення до людей
|
Виховна година «Хочеш бути другом
|
|
– навчись другом бути».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до природи
|
Природоохоронна акція «Природа –
|
|
наш дім».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
Екскурсія «Люди, які працюють
|
|
поруч».
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Виховна година «Фізичне загартовува-
|
|
ння школярів».
|
|
|
|
|
|
|