IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання |
Грудень |
Дата |
Ставлення до суспільства і держави
|
Година спілкування «Символи |
|
України». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до людей
|
Виховна година «Я зичу вам доброго |
|
дня». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до природи
|
Виховна година « У природі – в ріднім |
|
домі». |
|
|
Вікторина «Рослини мандрівники». |
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до мистецтва
|
Театральне дійство «Різдвяний |
|
калейдоскоп». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Виховна година « Я – за здоровий |
|
спосіб життя». |
|
|
|
|
|
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
1 |
Індивідуальні бесіди про закінчення півріччя. |
2 |
Індивідуальні бесіди про роботу і поведінку на |
|
канікулах. |
3 |
Анкетування «У чому сенс життя і щастя людини». |
VI. Робота з батьками
1 |
Батьківські збори. |
2 |
Індивідуальні бесіди з батьками Олефір Анни. |
3 |
Індивідуальні бесіди з батьками Лісняк Юлії. |
4 |
Інформування про успішність і поведінку учнів. |
VII. Заходи із збереження здоров’я і життя
1 |
Бесіда «Перебігання дороги – ворог. Особливо взимку». |
2 |
Бесіда про вибухонебезпечні речовини. |
3 |
Бесіда з протипожежної безпеки та безпечного |
|
користування газом. |
4 |
Відвідування уроків фізичного виховання. |
II ПІВРІЧЧЯ
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання |
Січень |
Дата |
Ставлення до людей
|
Ігрова програма «Скарбничка |
|
мудрості». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
Виховна година «У світі цікавих |
|
професій». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до мистецтва
|
Година спілкування «Люби музику, |
|
вона облагороджує думки і почуття». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Виховна година «Умій брати від |
|
бабусі й дідуся мудрість життя». |
|
|
|
|
|
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
1 |
Індивідуальні бесіди про початок семестру, успішність |
|
у новому семестрі. |
2 |
Індивідуальні бесіди з учнями про доручення в класі. |
3 |
Анкетування щодо визначення рівня відповідальності за |
|
доручену справу. |
VI. Робота з батьками
1 |
Батьківські збори. |
2 |
Індивідуальні бесіди з батьками Скубік Світлани. |
3 |
Індивідуальні бесіди з батьками Глупова Микити. |
4 |
Інформування про успішність і поведінку учнів. |
VII. Заходи із збереження здоров’я і життя
1 |
Бесіда про профілактику захворювань в зимовий період. |
2 |
Бесіда «Перехрестя та їх види». |
3 |
Бесіда «Правила поведінки під час пожеж». |
4 |
Відвідування уроків фізичного виховання. |
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання |
Лютий |
Дата |
Ставлення до суспільства і держави
|
Розважально-пізнавальне шоу «Я |
|
люблю Україну». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до людей
|
Виховна година «Людина починається |
|
з добра». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до природи
|
Екологічний аукціон «Хто природу не |
|
тривожить, тому вона допоможе». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
Виховна година «Професії наших |
|
батьків». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до мистецтва
|
КТС «Світ моїх захоплень». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Виховна година «Алкоголь та його |
|
наслідки». |
|
|
|
|
|
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
1 |
Індивідуальні бесіди про виконання домашнього |
|
завдання. |
2 |
Індивідуальні бесіди про дотримання особистої гігієни. |
3 |
Індивідуальні бесіди про культуру спілкування. |
4 |
Анкетування щодо виявлення стосунків у колективі. |
VI. Робота з батьками
1 |
Індивідуальні бесіди з батьками Кощеєва Захара. |
2 |
Індивідуальні бесіди з батьками Клочка Олександра. |
3 |
Інформування про успішність і поведінку учнів. |
VII. Заходи із збереження здоров’я і життя
1 |
Бесіда «Перша допомога при переохолодженні». |
2 |
Бесіда «Чистота і затишок поруч живуть». |
3 |
Бесіда «Дороги у мікрорайоні школи». |
4 |
Відвідування уроків фізичного виховання. |
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання |
Березень |
Дата |
Ставлення до суспільства і держави
|
Телепроект «Шукачі. Т. Г. Шевченко». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до людей
|
Виховна година « У моєї мами серце |
|
золоте». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до природи
|
Художня галерея «Флористика». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
Фотоколаж «Моя майбутня професія». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до мистецтва
|
Виховна година «Народні ремесла». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Вікторина «Мовний аукціон». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
1 |
Індивідуальні бесіди про поведінку учнів в позаурочний |
|
час. |
2 |
Індивідуальні бесіди з учнями про поведінку на весняних |
|
канікулах. |
3 |
Індивідуальні бесіди про особисту гігієну. |
4 |
Анкетування щодо виявлення рівня сформованості |
|
морально-духовних і естетичних якостей. |
VI. Робота з батьками
1 |
Індивідуальні бесіди з бабусею Канюки Максима. |
2 |
Індивідуальні бесіди з батьками Бутенко Євгенії. |
3 |
Інформування про успішність і поведінку учнів. |
VII. Заходи із збереження здоров’я і життя
1 |
Бесіда «Не спалюй своє майбутнє». |
2 |
Бесіда «Безпека велосипедиста». |
3 |
Тренінг «Основні види вогнегасників». |
4 |
Відвідування уроків фізичного виховання. |
IV. Виховна діяльність з класом
Основні орієнтири виховання |
Квітень |
Дата |
Ставлення до суспільства і держави
|
Виховна година «Дзвони Чорнобиля». |
|
Фотоколаж «Гоголівські місця на |
|
|
Полтавщині». |
|
|
|
|
|
Ставлення до людей
|
Виховна година «Хочеш бути другом |
|
– навчись другом бути». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до природи
|
Природоохоронна акція «Природа – |
|
наш дім». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до праці
|
Екскурсія «Люди, які працюють |
|
поруч». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставлення до себе
|
Виховна година «Фізичне загартовува- |
|
ння школярів». |
|
|
|
|
|
|
|